Filtrera efter
Estetiska programmet
Inriktning
Visa alla filter
Läs hur vi sorterar resultat
Vill du vet mer om hur vi sorterar resultat? Läs mer om hur vi rankar program i sökresultatet.
Visar 1-20 av 70 träffar
Annonser

Populära inriktningar

Platser inom Stockholm

Reportage inom Estetiska programmet

Lär dig mer om Fryshusets Gymnasium i Stockholm

Lär dig mer om Estetiska programmet med inriktning Teater på Fryshusets gymnasium

En mängd av mångfald i magnifika Stockholm

En av de bästa sakerna med Stockholm är den självklara mångfald som genomsyrar staden. I Sveriges huvudstad finns något för alla.

Drömmer du om att se de stora dansarna utföra de mest häpnadsväckande piruetterna är kanske Kungliga Balettakademin värd ett besök. Dras du till provocerande och inspirerande konstverk finner du dem på Moderna Muséet på vackra Skeppsholmen. Och för dig som tycker om popmusik finns Globen några tunnelbanestationer från City, en underhållningsarena där världskändisarna avlöser varandra.

Vad du än väljer att läsa, Estet Bild, Estet Musik, TeaterEstetik & Media eller Estet Dans kommer Stockholm bjuda dig litervis av kreativitet och skaparglädje.

Gå i kända kulturprofilers spår i jakt på drömmen om rampljuset

Att läsa Estetiska programmet i Stockholm är inte som att läsa estet i vilken stad som helst. Det är att läsa i en stad där oräkneliga sångare, konstnärer och dansare tagit sina första stapplande steg mot en strålande karriär.

Max Martin, Peter Jöback och underhållaren Peter Settman är bara några exempel på före detta elever vid en av Stockholms anrika skolor med Estetiska programmet.

Det finns många bra och högkvalitativa skolor med Estetiska programmet i Stockholm. Vilket verkligen har gett resultat. Många är de som lärt sig sjunga, skapa, dansa och spela teater i staden vid Mälaren.

Du får en bit av allt, en stressig dag kan du gå till en av Stockholms många parker och hämta andan. Storstaden och dess puls är alltid nära och kommunikationen tät.

Så nu är det din tur att välja Estetiska programmet i Stockholm

Kanske är det något med vattnet, eller den tillåtande och öppna mentaliteten som råder i staden. En sak är i alla fall säker, staden Stockholm och dess Estetiska program flödar av skaparglädje.

Lägg grunden för din framtid på någon av alla skolor i Svenska kulturens hjärta, Stockholm väntar alltid på att bli taget med storm, och du har såklart all potential i världen att bli nästa orkan.

Här kan du hitta Estiska programmet i Sverige.

Källa: stockholm.se