Vi rekommenderar! 😍

Recensioner

Anonym

Trodde aldrig jag skulle välja katte. Kändes som en sjukt snobbig skola, men när du går på öppet hus så får man en helt annan bild av skolan. Öppet hus är verkligen nått jag rekommenderar dig att gå för att hitta rätt skola för dig. Älskar katte numera! Mvh en tjej som går sambeteende på katte!

E.H

Jag gick natur natur på franska skolan, och lärde mig otroligt mycket. Eleverna på skolan håller en hög nivå, och lärarna likaså. När jag började på universitetet upplevde jag att jag hade en fördel i och med att jag redan kunde mer än många andra. Utöver detta så är franska skolan en skola för den som gillar språk, varesig det är franska eller ...

Visa hela
Edwin

Jag tycker om att gå i skrivande på kulturama. Jag hade önskat att vi hade fler element kring just skrivande då vi i nuläget har mycket som kretsar kring annat estetiskt. Men jag vet att vi kommer ha fler skrivande kurser i tvåan. I övrigt så tycker jag att det är en bra och bred utbildning.

Hitta ditt gymnasium!

På gymnasium.se har vi samlat information om alla Sveriges gymnasieskolor och mängder av matnyttig information inför gymnasievalet samt mycket mer – allt för att göra gymnasievalet lättare!

Öppet hus-kalender
april 2024
mån
tis