Gymnasium

Välj ämnesområde, gymnasieprogram eller en plats.
Filtrera efter
Inriktning
Plats
Undervisningsform
Visa alla filter
Läs hur vi sorterar resultat
Vill du vet mer om hur vi sorterar resultat? Läs mer om hur vi rankar program i sökresultatet.
Visar 1-8 av 8 träffar
Annonser

Populära inriktningar

Reportage inom

I den här videon får du träffa elever som läser Samhällsprogrammet på JENSEN gymnasium. Hör dem berätta om sin utbildning och varför de rekommenderar dig att läsa just samhälle!

I den här videon berättar elever på JENSEN gymnasium om hur det är att läsa Naturprogrammet på skolan. Du får bland annat höra vad det bästa med utbildningen är och varför just du borde läsa natur på JENSEN!

Här får du höra elever på JENSEN gymnasium berätta om varför de valde att läsa Ekonomiprogrammet, vilka kurser de har tyckt varit roligast och vem de rekommenderar utbildningen för.

I den här videon får du höra från elever på JENSEN gymnasium hur det är att läsa Handelsprogrammet på skolan och varför just du ska välja den utbildningen!