Sök utbildning 👉

Hittar inte gymnasieskolan

15 aug 2009
Hejsan!Jag har letat och letat men jag hittar inte Donner gymnasium någonstans på den här sidan. Jag vet att den har funnits här, likaså recensioner om den, eftersom jag har varit inne och tittat många gånger på den här skolan. Jag skulle vara jätte tacksam om ni kollade upp det. Jag gillar er sida jättemycket, men det är lite trist att Donner gymnasium (göteborg) är borttaget av någon anledning :(.

Tack så mycket!

Hejsan!
Vad tokigt att du inte kunde hitta Donnergymnasiet här på sidan, det är möjligt att det blev någon teknisk bugg just när du sökte. Man kan söka på lite olika sätt för att hitta skolor. Dels på ort eller program, men man kan även fritextsöka och skriva in skolans namn (ibland är det viktigt att det är skolans exakta namn)

På den här sidan hittar du information om Donner, och kan även läsa recensioner som elever har gett :)

Lycka till och tack för din fråga!

Med vänlig hälsning,
Sofie Ekström