i Göteborg
Få mer information om skolan 👍

Om skolan

Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan

I moderna lokaler mitt emot centrala Göteborgsoperan hittar du inom kort ljusa och nyrenoverade klassrum. DBGY Göteborg Operan kommer bli den fjärde Drottning Blankas Gymnasieskola i Göteborgsregionen.

Det är viktigt för oss att det går bra för dig!

Drottning Blankas Gymnasieskolor värnar om relationer och är övertygade om att engagemang är nyckeln till en bättre värld. Det personliga engagemanget de har kring din framgång och ditt välmående är viktigast. Allt sammanfattas i deras devis – det är viktigt för oss att det går bra för dig!

Med bättre resultat menar DBGY att, oavsett om det handlar om betyg, anställningsbarhet eller ökad trivsel i vardagen under gymnasietiden, ska alla elever och medarbetare nå upp till sin fulla potential. Alla ska uppleva hur engagemanget är kopplat till framgång i livet. Lyckas dessa mål nås tillsammans är erfarenheten att elever når ett bättre resultat, oavsett om det handlar om betyg, vidare studier, anställningsbarhet eller om att helt enkelt trivas i vardagen under din gymnasietid.

Är du intresserad och vill veta mer om Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan, vänligen fyll i en intresseanmälan nedan. Visa alla utbildningar på Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan

Huvudman

AcadeMedia AB

Fristående gymnasieskola

Läs mer här

30 gymnasieskolor

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill bli kontaktad av Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämapas.

Hitta till skolan

Sankt Eriksgatan 3