Maxa er medverkan

ÖKA SYNLIGHETEN MED RECENSIONER

Uppmuntra era elever till att lämna recensioner hos oss! Nya potentiella elever lägger stor vikt vid hur nuvarande elever har upplevt skolan. Vi kan också hjälpa er att samla in recensioner genom mejlutskick till era elever. Genom vår widget kan ni dessutom visa upp era recensioner på er egen hemsida.

ALLT OM RECENSIONER & VÅR WIDGET

ANPASSA TJÄNSTEN EFTER ERA BEHOV

Har ni tagit ett medvetet beslut om hur ert kontaktformulär ser ut på gymnasium.se? Eller vilka konverteringsmöjligheter som ska finnas för nyfikna besökare? Skräddarsy kontaktformulär och konverteringsmöjligheter efter just era preferenser så att det är så smidigt och enkelt som möjligt för de intresserade eleverna att kontakta er. Ju mindre eleven behöver fylla i desto större chans är det att eleven väljer att skicka iväg sin intresseanmälan.

ANPASSA FORMULÄR & KONVERTERINGSMÖJLIGHETER

STATISTIK PÅ ALLT

Vi på gymnasium.se tycker det är otroligt viktigt och ser det som en självklarhet att ni ska kunna utvärdera alla insatser ni gör hos oss. Transparens ska vara en självklarhet tycker vi! Genom ert kundlogin kan ni enkelt utvärdera er publiceringstjänst hos oss och ta ut statistik för hur många som läst om er skola, lämnat sina kontaktuppgifter till er samt hur många som klickat sig vidare till er hemsida.

SÅ TAR NI UT STATISTIK

AUTOSVAR UNDERLÄTTAR UPPFÖLJNINGEN

Autosvar är en inställning som direkt skickar ett mejl till den elev som gjort en intresseanmälan. I autosvaret kan det vara en bra idé att bifoga en broschyr med information om olika program och inriktningar på er skola. Ni kan snabbt skapa ett positivt intryck på eleven för att sedan bygga vidare kontakt. Autosvar lägger ni till via ert kundlogin.

SÅ SKAPAR NI AUTOSVAR

Logga in på ert kundlogin

Saknar ni inloggningsuppgifter? Mejla info@gymnasium.se så fixar vi det åt er!