Vi hjälper dig hitta rätt elever till din gymnasieskola!

Vilka är vi?

Hur hittar blivande gymnasieelever rätt gymnasium? Varje år besöker de oss – över 5,5 miljoner gånger.

Som Sveriges största oberoende söktjänst för gymnasieutbildning erbjuder vi en komplett marknadsföringskanal för gymnasieskolor. Hur? Vi anpassar och presenterar ert utbud där er målgrupp aktivt letar efter information om gymnasiet: på nätet, via sociala medier och genom vår digitala och fysiska mässverksamhet.

Idag hjälper vi cirka 500 gymnasieskolor att fylla sina klassrum, kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan hjälpa er också.

Bli samarbetspartner

Vill du bli en samarbetspartner?

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig och berättar mer om hur du kan marknadsföra dina gymnasieprogram och få fler elever.

Letar du efter en gymnasieskola? Sök, hitta och jämför skolor på www.gymnasium.se

i siffror

Organisk trafik

Skolor använder gymnasium.se i sin marknadsföring

4,7 mn

Besök under 2023

2,8 mn

Sidvisningar per månad

Blobb_gymnasievalsrapporten 2023

Gymnasievalsrapporten 2023

Hur resonerar eleverna kring val av skola, program, yrke och framtid? Vilka informationskällor föredrar de, och vilken information vill de ha?

Ta del av Gymnasievalsrapporten 2023 →

Anpassadgymnasieskola.blobb (1)

Sedan 2015 driver vi systersajten anpassadgymnasieskola.se

Det är en anpassad webbplats med information om anpassad gymnasieskola som skolform samt om alla anpassade gymnasium i Sverige.

Gör dina program sökbara på anpassadgymnasieskola.se! Öka kännedomen om din skola genom marknadsföring hos oss. Vi hjälper dig att nå ut med information till elever och föräldrar.

anpassadgymnasieskola.se →

keg_small_200

En del av Keystone Education Group

gymnasium.se är en del av Keystone Education Group. Keystones vision är att hjälpa blivande studenter och utbildningssökande att fatta en av de viktigaste besluten i deras liv – nämligen att hitta rätt utbildning.

Mer om Keystone →