Sök utbildning 👉

Skillnaden mellan olika modeutbildningar

08 mar 2009
Hej! Jag undrar om det är någon skillnad på att gå på en mode och design linje var som helst eller att gå på ett designgymnasium?

Hej!

Mitt förslag är att du läser om de olika mode och design-utbildningarna som finns och väljer ut de du är mest intresserad av. Om du sen fyller i en intresseanmälan i rutan bredvid utbildningarna du kanske vill börja, så kontaktar skolan dig via mail eller telefon och du får veta precis vad utbildningen där kommer att handla om.

Här hittar du utbildningar om mode.

Här hittar du riksrekryterande modeutbildnignar eller gymnasieskolor med riksintag som erbjuder modeutbildningar.

Du kan också spara utbildningar på din medlemssida på Gymnasium.se så att du kan gå tillbaka senare och läsa mer om dem.

Hoppas du hittar din utbildning!

Vänliga Hälsningar
Linda på Gymnasium.se