Vad ska jag göra om det går dåligt i gymnaiset?

28 nov 2022
Jag går i 2an i natur just nu och det går väldigt dåligt, 1an gick också dåligt för mig på grund av att jag inte valt den kurs jag egentligen ville gå men ändå stannade kvar. Jag fick även en psykisk diagnos under 1an som hindrade mig grovt, jag undergår fortfarande behandling för det så det är fortfarande en stor hinder. Jag vill gå estet, finns det något sätt för mig att gå om från 1an och gå en annan kurs? Jag är mer än halva vägen genom 2an men jag vill gå om 1an och ta en annan kurs, finns det något sätt?

30 nov 2022

Vad tråkigt att höra att det har gått dåligt! Du kan absolut hitta en lösning men jag kan inte svara på hur den kan se ut. Du ska prata med din rektor om detta så snart som möjligt så får du hjälp.