Hur söker jag gymnasiet igen?

15 nov 2022
Hej jag har precis hoppat av år 1 av samhällkunskaps linjen för jag kände att skolan och linjen inte var rätt och tänker nu vänta till efter sommar o börja en ny linje med ett år yngre elever (vilket jag är helt ok med är född 31 december) Min fråga är hur det går till nu när antganingen öppnar igen i februarie(tror det var feb) hur ska jag söka till den skolan jag vill gå för jag går ju inte i någon skola och hur ska jag då få log in med kod o allt för att kunna söka?

16 nov 2022

Du ska kontakta gymnasieantagningen i din kommun så att de vet om att du kommer att söka igen. Då skikcar de inloggningsuppgifter till dig när det är dags.