Frågor om utbildning

20 sep 2022

Jag fick programinriktat val mot Samhällsvetenskapsprogrammet detta året. Då jag förra året alltså ettan gick IM och läste upp vissa betyg men saknade matten för detta år. Jag har pratat med vissa skolor och fått höra att jag inte kan få erbjuden av någon plats för just det jag gick.
Men jag är ändå intresserad utav andra program så som vård och omsorgspeogrammet, barn och fritid men även handel.

Är det någon plats ni skulle kunna erbjuda?

Tack på förhand.

21 sep 2022

Gymnasium.se driver inte några egna utbildningar men när du hittat en utbildning kan du enkelt komma i kontakt med skolan och ställa frågor genom att lämna en intresseanmälan. Skolan kan hjälpa dig svara på dina frågor kring deras utbildning.