Hur ska jag lösa problemet i skolan?

07 sep 2022
Hej!
Det här är kanske inte en fråga jag borde ställa till dig men jag undrar vilka rättigheter jag har inom gymnasieskolan.

Min syv meddelade mig att jag har glömt lämna in en kursbok som tillhörde engelska 6 alltså förra året och om jag inte lämnar den så måste jag betala avgift men jag är 100% säkert jag har lämnat i den till min lärare och jag förstår inte varför jag måste betala avgift när jag har inte ens haft boken och inte tappat den heller.

Kan du vara jätte snäll och svara hur jag kan rädda mig själv från denna situation :)

12 sep 2022

Jag kan tyvärr inte svara på det men ta upp ditt problem med skolans rektor så kommer det säkert att lösa sig.

Vänligen /Petra,SYV