Frågor om utbildning

16 aug 2022
Hej!

Jag skulle fråga om ni har reservplats på naturvetenskapsprogrammet. Jag har inte så mycket tid kvar och jag kämpade jättemycket för att få komma in gymnasiet och jag kämpar ens för det. Om någon gymnasiet ska godkänna mig då kommer jag bli nära för att förverkliga mina dröm. Mitt liv ska ändras på eran svar. Så jag vill att ni ska ge mig chans. Om det går jag kan komma till skolan också för att prata med dig.

05 sep 2022

Gymnasium.se driver inte några egna utbildningar men när du hittat en utbildning kan du enkelt komma i kontakt med skolan och ställa frågor genom att lämna en intresseanmälan. Skolan kan hjälpa dig svara på dina frågor kring deras utbildning.