Sök utbildning 👉

Läsa NIU och gå IM

19 jan 2022
Hej!
Jag arbetar som lärare i Luleå kommun och har en lite fråga. Finns det möjlighet att gå Introduktionsprogrammet och NIU hos er, även om man kommer från en annan kommun?

Självklart förstår jag att man måste ha de idrottsliga meriterna, men om man har dem, men inte alla betyg, kan man ändå söka till er?

21 jan 2022

Hej!
Kontakta aktuell skola för att få svar på din fråga. Du har skrivit till sajten Gymnasium.se som är en samlingssida/digital katalog för olika gymnasieutbildningar i Sverige och därför har svårt att svara på specifika frågor kopplat till enskild skola. Hoppas du ska hitta svaret du söker efter.

Vänliga hälsningar

Cecilia, Syv