Ansökan NIU

17 jan 2022
Jag har kommit in på ett NIU till hösten 2022 som ligger utanför Skåne/västra Blekinge där jag bor. Hur lägger jag in att jag vill gå NIU eftersom att det finns ingenstans att lägga in det på ansökningswebben till gymnasievalet. Det står på NIU:S hemsida som jag ska gå på att man ska lägga in specialidrott/hockey. Hur gör jag?

21 jan 2022

Hej!

Kul med NIU utbildning! Jag föreslår att du vänder dig till antagningskansliet alternativt den aktuella skolan för att få svar på hur du ska göra, kanske kan studie och yrkesvägledaren på din skola även ge dig informationen. Här kan du söka fram kontaktuppgifter till antagningskansliet. Lycka till med utbildningen!

Vänliga hälsningar

Cecilia, syv