Sök utbildning 👉

Simning i idrott och hälsa

11 jan 2022
Hej!
Om jag klarar av allt inom idrott och hälsa 1 på gymnasiet men inte simningen, kommer jag att kunna få ett högre betyg än ett E? Jag har A på de andra delarna men inte just simningen då jag kom hit sent och fick enstaka lektioner på mig för att lära mig att simma för att klara kursen i 9an. Och går det att använda det godkända betyget från 9an även i gymnasiet? (Jag hade godkänt betyg i simning i 9an men jag fick inte lära mig det tillräckligt bra för att klara av det en gång till).

15 jan 2022

Hej!

Prata med din lärare vad som gäller för dig och din specifika situation, och hur ni kan göra en plan för att du ska nå dina mål och få ett högre betyg, Lycka till!

Vänligen

Cecilia Syv