Kan jag byta gymnasieprogram igen?

14 sep 2021
Hej, jag går just nu djurvård och jag känner att det inte riktigt är min grej. Jag har bytt från handel o service till djurvård, jag har bara gått en dag på djurvård. Men jag ska gå veckan ut för o se om det känns bättre o känns det inte bättre så hade jag velat bytta tillbaka till handel o service på min gammal skola. Jag undrar om det är krångligt (jag är nästan helt säker på att dom har en plats ledig) men är det svårt tar det långt tid att få bytta tillbaka?

16 sep 2021

Du behöver prata med din SYV i din skola om detta. Med tanke på att det bara gått en dag är det bra om du tänker över saken ordentligt innan ni går vidare. Men om dt blivit fel så kan din SYV hjälpa dig.

Lycka till! /Petra, SYV