Vad ska jag studera?

06 sep 2021
Hej!

Jag har läst teknikprogram på gymnasiet och jag vet inte vad jag ska söka till, eller vad jag vill bli. Jag är mest interserad av att jobba inom ekonomi som tex inom företag, men jag vet inte vilka utbildningar det finns speciellt i linneuniversitetet. Kan du hjälpa mig med att hitta utbildningar som ger mig möjligheten att jobba i företag?

Tack snälla

07 sep 2021

Om du vill läsa ekonomi på Linneuniversitetet så är det bäst om du går in på deras hemsida och kollar vilka utbildningar de erbjuder inom ämnet där. Det brukar finnas lite olika ekonomiprogram och alla kan vara bra alternativ så du får läsa på lite och se vad som tilltalar dig mest.