Hur ansöker jag utbildningen?

26 aug 2021
Hej.

Jag har ansökt till ert gymnasium, Rymdgymnasiet. Jag är väldigt intresserad utav ämnet och tror att det hade kunnat vara något att arbeta med i framtiden. Jag undrar fortfarande om det finns möjlighet till att komma in i skolan dock. Jag fick aldrig något svar ifall jag hade kommit in eller inte, och undrar om det fortfarande finns plats?

Med vänliga hälsningar,

30 aug 2021

Vi bedriver inga egna utbildningar, utan fungerar som en söktjänst för dig som vill hitta gymnasium. Det går alltså inte att söka någon skola genom oss. Om du har en fråga som rör en specifik skola rekommenderar vi dig att ta kontakt med den berörda skolan. Gymnasieskolan söker man till genom gymnasieantagningen i sin kommun.