fråga kring specifik utbildning

04 feb 2021
Hej.
1. Hur många tjejer resp killar går teknikprogrammet på detta gymnasium?
3. Vilka av inriktningarna på teknik är det svårast att komma in på? Vår dotter är intresserade av Design.. eller samhällebyggnads (eller vad det nu heter)-inriktningarna.
2. För ett tag sedan i höstas var det listor med namn på elever som går på de olika programmen. Skulle jag kunna få en sån lista. Vi hade sparat tidningen man har tappat bort den.

07 feb 2021

Du kanske kan hitta den statistiken här men om inte kan du kontakta skolan och fråga om det. Om du studerar eller vill studera och har frågor kring en specifik utbildning eller skola ska du inte kontakta oss utan kontakta den berörda skolan. Gymnasium.se bedriver inga egna utbildningar.

Vanligen/ Petra,SYV