Vilka skolor har Samhällsprogrammet med bildinriktning?

15 jan 2021
Hej!
Jag har två frågor, jag har lite svårt att välja mellan Sam eller estetisk linje - bild. Undrade vad det finns för skolor som har Sam med bild/design fördjupning? (Inom Stockholm) Har sett att Nacka och Anna Whitlock har det men finns det flera utöver det.
Andra saken är då att jag läst om Anna Whitlock och de verkar ha ganska korta dagar med långa lektioner. Blir det då mycket plugg, hemläxor? Har också hört att det kan vara svårt att få vänner där, stämmer det?

18 jan 2021

Jag kan inte hitta någon annan skola i vår databas som erbjuder det. När det gäller hur det är att gå i en specifik skola är det bäst att fråga skolan direkt om detta, och möjligen också elever som går där om du får chansen.