Sök utbildning 👉

Hur vet jag vad jag ska läsa på Komvux?

04 jan 2020
Jag har pluggat 650 poäng alltså matematik 3 fysik 1 kemi 1 svenska som andra språk 1 på komvux , sen vände mig till CNC tekniker och läst 900 poäng men klar inte programmet ,sen jag har kommit tillbaka till komvux och jag ska läsa vidare matematik 4 fysik 2 samhällskunskap 1 religion 1 och jag skalle få läsa vidare nästa kurs inom svenska som andra språk 2,3 och engelska 5,6 och historia 1b så vad behöver jag läsa mer för att få en gymnasieexamen . Jag tänker att läsa på universitet sen som civilingenjör automation och mekatronik på Chalmers universitet så vad rekomenderar du att jag göra...

24 jan 2020

Du ska göra en studieplanering tillsammans med det Komvux som du studerar på. Så ta kontakt med dem och boka ett möte för studieplanering så fort som möjligt.