Kombinera brottning med gymnasiestudier

12 jun 2010
Hejsan! Jag är en kille som snart är 15 år och jag brinner flr sporten Wrestling. Det är just Wrestling, kompisar och min familj som existerar i mitt liv. Och jag vill göra min dröm i uppfyllelse, att bli en Wrestler i USA! Min fråga till er är...
Finns det någon form av Wrestling-gymnasium här i Sverige eller i USA?

MVH Robin "The Wrestler"

Hej!

Genom att söka på brottning på Gymnasium.se hittade jag tre svenska skolor som erbjuder brottning på schemat. Här ser du en lista på gymnasieskolor som erbjuder träning i brottning. Följer du länkarna kan du läsa mer om varje skolaoch om programmen de erbjuder. Du ser också kontaktuppgifter för respektive skola om du vill kontakta dem och fråga om deras utbildningar. Det går också att göra en intresseanmälan för att få mer information om de olika programmen.

Lycka till med din brottarkarriär!

Linda på Gymnasium.se