Sök utbildning 👉

Hur kommer studierna på Komvux att se ut?

17 jun 2019
Hej igen jag har sökt till Komvux och är snart 20 år gammal men jag sökte VVs programmet jag undrar om hur ska jag göra läsa först på yrkesskolan eller läsa de tre viktiga ämne som matte, Engliska och svenska och sen kan jag välja att gå på praktik jag är verkligen förvirrad och vet ej hur jag ska ta mig till väga, hoppas ni kan hjälpa mig med någon lösning.

18 jun 2019

Vad roligt att du ska plugga! VVS-programmet kommer att innehålla alla dessa saker och det är inget som du behöver tänka på, utan det kommer att finnas en färdig programplan för din utbildning. Du kan kontakta den skola du har sökt till och fråga om programplanen så kan du se hur den ser ut.