Vem ska jag vänd mig till om jag fått f i skolan?

11 jun 2019

nu ska jag göra en liten backstory om vad jag hade för ämnen i den här terminen och förra och sedan skriva problemet om varför jag fick F i geografi. Jag hade historia som första ämne i SO förra terminen och hade det nästan hela terminen började lite med religion i december men det var knappt 1 vecka. V i började sedan direkt med religion hela januari och hälften av februari sedan hade vi samhälle i februari och mars och fick sedan reda på att vi skulle ha nationella i sam, vi gick sedan igen sam igen tills nationella vilket var andra veckan i Maj, sedan efter 1 vecka så fick jag öron inflammation, vilket gjorde så att jag inte alls kunde vara i skolan pga det kan infektera, så jag var hemma i dom 2 veckor vi faktiskt bara jobbade med geografi, dock så gjorde jag alla frågor och uppgifter som skulle gjorts i geografi, jag fick senare F för att det var "distansläsning" man ska ju alltid minst läsa ett ämne i 1 månad men vi gjorde inte det och jag kunde inte vara i skolan och had läkarintyg om detta, vad ska jag göra?

12 jun 2019

Du måste vända dig till din skola för att reda ut detta. Ta kontakt med en lärare eller med din rektor så får du svar på dina frågor.