Vem ska jag kontakta för frågor om betyg?

10 jun 2019
Hej, jag har fått F i geografi, men dock så skickade jag uppgifterna som skulle gjorts 2 dagar innan betygen skulle tryckas, Jag skickade också mail den dagen jag skickade, men fick inget svar från min lärare what so ever. förra fredagen sattes mina betyg och då såg jag att jag fortfarande fick F på geografi jag skickade ett till mail till min geografi lärare men har inte fått ett svar sedan fredags, jag sommarjobbar just nu och kommer därmed inte kunna gå till skolan, jag kan inte kontakta SYV eftersom det finns inget telefonnummer eller hans hotmail i min skolas hemsida. Ska jag kontakta rekorn vid detta tillfälle?

11 jun 2019

Ja, du kan kontakta rektorn och fråga om du kan få kontaktuppgifter till lärare eller SYV. Möjligen kan rektorn svara på dina frågor direkt också. Så ta kontakt så fort som möjligt.