Byta gymnasieskola

28 aug 2013
Snälla kan ni hjälpa oss! Vi är två tjejer som går på sam programmet. Vi vill nu byta skolan eftersom att vi trivs inte, de ger inte bra studier och att vi blir påverkade av andra elever i vår klass som förstör för sig själva och för andra. På grund av det fick vi två F (IG) på två kurser, och ingen i klassen fick betyg på engelska 5 eftersom att de byte lärare mer än fyra gånger. Snälla hjälp oss få bättre framtid!

04 sep 2013

Hej!

Ni får prata med er studie- och yrkesvägledare och tillsammans med hen se om ni kan hitta en lösning och om det finns en skola ni kan byta till. Här kan ni läsa om hur ni ska göra för att byta skola.

Lycka till!

Hälsningar Gymnasium.se