Söka? - Forum

2012-09-04 23:35   Jakob

Vad jag har hört har den här skolan hafft ryktet om att den är lite av en ig-skola och inte alltid är dom mest satsande personerna som går där, men efter jag läst kommentarerna här har min uppfattning ändrats helt, någon som kan förklara hur pedagogiken på skolan är och om personerna där är sånna som skolkar lite när som helt eller om det är satsande personer?. Sen undrar jag mer om maten? tex vad får man dricka till? hur många olika rätter att välja mellan etc. och om man väljer musik produktion som jag känner sig mest intresserad av hur lärandet och personerna är där speciellt stället i Danvik som låter extra lockande? man måste ju fråga också om tjejerna är heta där? Svar uppskattas


RE: Söka?
2013-01-28 13:57   Per Melin

Svar sent om sider: Många elever satsar hårt på skolan, samtidigt finns det en del elever som väljer att satsa enbart på musiken. Men man behöver kanske 240 betygspoäng samt spika antagningsprovet för att komma in. Så någon IG-skola är det inte. Maten är bra och varierad med 2-3 rätter att välja mellan varje dag. Vatten som måltidsdryck. Som musikproducent komemr du jobba mycket i olika projekt, egna, inspelningar i studio, live-ljud på konserter mm.


Rytmus Stockholm
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information