👀 Under hösten uppdaterar vi information på gymnasium.se utifrån gymnasiereformen Gy25. Här kan du läsa mer om vad den innebär.

Sök utbildning 👉

Om du väljer att bli kund

DETTA INGÅR ALLTID FÖR DIG SOM VÄLJER ATT BLI KUND PÅ GYMNASIUM.SE

• Sökmotoroptimerad skolpresentation
  • Sökbara utbildningssidor
  • Anpassningsbara kontaktformulär
  • Poängplaner
  • Antagningspoäng
  • Öppet hus-tider
  • Kundlogin
  • Recensionsverktyg
  • Facebookflöde
  • Fullkomlig transparens
  • Uppföljning av era resultat

OM NI INTE ÄR KUNDER

För oss är det viktigt att alla gymnasieskolor i hela Sverige finns med - även de skolor som inte är kunder till oss. Ni som inte är kunder på gymnasium.se får en text på upp till 150 tecken, men ingen bild, logotyp eller sökbara utbildningar. Detta betyder att när potentiella elever söker hos oss kommer inte era utbildningar upp utan då listas ni endast med skolans namn.

Om du vill veta mer om gymnasium.se
Skulle du vilja lista dina utbildningar för ökad exponering på gymnasium.se? Eller är du bara nyfiken och vill veta mer? Fyll i formuläret så kommer en av våra medarbetare kontakta dig och berätta vad vi gör och hur vi kan hjälpa just dig och din skola.
This field is used for controlling automatic form submits. Please leave it blank:
Din information är säker hos oss, vi kommer aldrig att dela med oss av den och lägger inte till dig i några maillistor.