👀 Under hösten uppdaterar vi information på gymnasium.se utifrån gymnasiereformen Gy25. Här kan du läsa mer om vad den innebär.

Sök utbildning 👉

Stipender för utlandsstudier

14 apr 2009
Tjenare!

Jag går första året på elprogrammet och då jag älskar engelska och har varit på språkresa sommaren 07 undrar jag om det finns något stependium för utlandsstudier som passar min linje. Jag har letat på internet, men jag hittar inget.

Tack på förhand.

30 nov 2009
Hej, Ett tips för dig som letar stipendier är att gå in på www.stipendieguiden.se. Där finns det massor av information om just stipendier. Du kanske inte ska söka ett stipendie som är anpassat för Elprogrammet utan med för svenskar i en viss ålder som vill åka utomlands och studera? Det bör vara lättare för dig att hitta något då. Lycka till med studierna!