Regler för foruminlägg

Regler för foruminlägg

Riktlinjer när du skriver foruminlägg:

• Du får skriva foruminlägg så länge innehållet inte är olagligt, stötande, hotande, kränkande, uttrycker hat eller gör intrång på information som är skyddad av upphovsrätten.
  • Det inte är tillåtet att skriva negativa omdömen om andra skolor/utbildningar för att skada, kränka andra personer, eller att namnge lärare/skolpersonal eller andra elever. Vi är restriktiva med negativa omdömen där det finns risk för personligt utpekande.
  • Dina synpunkter/omdöme måste baseras på dina egna, självupplevda erfarenheter av skolan och utbildningen och vara sant, ärligt, fullständigt och motiverat.
  • Det inte är tillåtet att göra reklam, publicera länkar, massposta omdömen eller erbjuda tjänster.Skulle du som företagare vilja komma i kontakt med alla Studentums medlemmar så kan du annonsera hos oss. Hör av dig till oss på Gymnasium.se  så kan vi säkert diskutera fram en bra lösning.

Tänk på att

• du är personligen ansvarig för det du skriver och lägger upp på sajten.
  • din nätidentitet (ditt IP-nummer) loggas och sparas för att du ska kunna spåras vid överträdelser av reglerna eller vid en eventuell polisanmälan.

Gymnasium.se godkänner alla foruminlägg manuellt innan de publiceras. Studentum förbehåller sig rätten att utan föregående varning avlägsna eller redigera inlägg som enligt Gymnasium.se's bedömning står i strid med svensk lag eller våra regler för användning av den aktuella tjänsten. Gymnasium.se sparar alla IP-nummer som skriver foruminlägg.

Rapportera till oss
Om du anser att ett inlägg som bryter mot ovan nämna regler och därför inte borde finnas i något av våra forum, vänligen rapportera inlägget till info@gymnasium.se

Tillbaka Tack på förhand!

Annonser