Hejsan ! - Forum

2009-08-18 19:35   Sallie.
Hej, mitt namn är Sallie. Jag har sedan jag varit liten hållt på med musik, i mitt fall är det sången som det gäller. För två år sedan började jag utvecklas på en helt annan nivå och sen har det gått snabbt, jag har fått så mycket framgångar. Nu går jag i 9:an och det är ju dags att tänka på gymnasium. Jag är ju nästan helt säker på att gå helt estetiskt. Jag skulle därför i tid vilja veta vad ni på Väggaskolan har att erbjuda. Älskar att stå på scen, teater och musikal är också kul ! Det enda jag inte är så glad för är dansbiten, jag gör det om jag måste, men det är inget som intresserat mig så mycket. Jag har en del frågor. t.ex. : 1. Hur många poäng krävs i betygen för att ha möjlighet att komma in? 2. Får man göra något intagningstest? Isåfall, vad? 3. Måste jag dansa (mycket) om jag väljer estetiskt hos er? Detta var väl vad jag kunde komma på, vill som sagt gärna ha massa information, för att kunna välja rätt. Så jag tackar i förväg för att ni/du tog dig tid att läsa. MVH Sallie.

Vägga gymnasieskola
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information