Svara på vår undersökning om gymnasievalet och ha chans att vinna presentkort á 1 000 kr på Filmstaden! ✨📽️ Gör undersökningen här!

Intagningspoäng - Forum

2008-11-27 17:48   Anna
Hej, jag undrar vad det är för intagningspoäng på hotell o restaurangutb på östra i umeå?

RE: Intagningspoäng
2009-01-09 09:41   Emmy Ericsson
Hej Anna, Jag arbetar som informatör på Östra gymnasiet i Umeå. Jag såg att du undrade vad intagningspoängen är till hotell- och restaurangprogrammet. Jag föreslår att du går in på Östras hemsida (www.umea.se/ostra) och läser lite om programmet och skickar ett mejl till studie- och yrkesvägledaren. Då kommer du att få ett bra svar. Välkommen till Östra, om det nu blir ditt val. Mvh Emmy Ericsson

RE: Intagningspoäng
2009-01-14 10:50   Sandra
Hej , tänkte fråga en sak.. Jag och min kompis bor i luleå, och vi funderar på att gå nått gymnasium i Umeå.. Och om vi skaffar lägenhet betalar skolan nånting då, eller betalar vi allt? mvh/Sandra =)

RE: Intagningspoäng
2009-01-15 10:47   Emmy Ericsson
Hej Sandra, Jag föreslår att du pratar med din studie- och yrkesvägledare. Han eller hon kan allt sådant. Om du vill kan ni också kontakta studie- och yrkesvägledarna på Östra gymnasiet i Umeå. De kan svara på alla era frågor. Kontaktuppgifter hittar du på skolans hemsida www.umea.se/ostra. Mvh Emmy Ericsson Informatör Östra gymnasiet

Fridhemsgymnasiet
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information