Vill bli programmerare i Halland - Forum

2011-04-13 09:34   crezent
hej jag går i nian och har en fråga alltså, jag vill läsa programering och vill gå på natur (tror jag) men jag ska flytta till halland och kommunen sim den platsen tillhör heter Laholm. men jag ska inte bo ilaholm utan i halmstad eftersom jag ska bo i en studentbostad. jag vill ha kul på gym men det ska också vara en schysst plats att lära sig i. jag suger på det där tekninska om det var en svart tråd över den röda och tvärt om, jag vill bli prorammerare efter gymnasiumet självklart efter att jag har pluggat 3 år på högskola först förstårs. hur ska jag göra?

RE: Vill bli programmerare i Halland
2011-04-13 09:45   Madeleine på Gymnasium.se

Hej Crezent,
Om jag har förstått dig rätt så vill du gå en högskoleförberedande utbildning för att sedan kunna läsa vidare till programmerare på högskola. Eftersom du vill bo i Halmstad gjorde jag en sökning på skolor i Halmstad som är högskoleförberedande. Resultatet ser du här: www.gymnasium.se/halmstad_hoegskolefoerberedande_program____8_175.html

Du kan också söka direkt på Naturvetenskapsprogrammet i Halmstad genom att välja program och ort i sökrutan på Gymnasium.se:s startsida.

Hoppas att detta hjälper!
Vänliga hälsningar,


Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information