IB- eller Natur medicin - Forum

2011-07-07 01:23   Lieth
post

Hejsan!
I fredags så fick man reda på vilken linje har man blivit antagen till, och jag blev antagen till mi första handsval och nu blir det lite kompicerat för mitt betyg räckte till alla min sju val då blev lite "confused" vad vilket val som skulle passa mig! eller vad vill jag ens bli? jag vet ingenting. Innan när jag gick i 9an då, så hade jag planerat att bli läkare, men nu efter att jag har fått mitt betyg så blev jag såhär förvirrad och mer oroad om vad kan hända om går på naturmedicin och faila det fört året? skulle inte det va bättre om jag går på ib då? jag tänker mest på IB antagligen för jag gick på en engleska skolan innan eller jag inte bott i sverige så länge så kan man kunna allting om allting, jag menar att bott i sverige mindre än två år då och dfr tänker att gå på Ib för då kan jag typ alla No, och matte ämnen på engeska( för jag gick på en eng-skola somsagt) men sen funderar på att gå på naturmedicin eftersom man ska börja direkt på det valet som man hade valt.
ehhh.. so confused..... :(
vill gärna ha eran Feedback på detta, vilken linje kan ni rekomendera till mig enligt era erfarenheter? eller vilken tycker ni att det skulle passa mig bättre? :(


Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information