Svara på vår undersökning om gymnasievalet och ha chans att vinna presentkort á 1 000 kr på Filmstaden! ✨📽️ Gör undersökningen här!

Hejsan - Forum

2013-06-30 13:34   Borgar!

Hej! Jag ska förhoppningsvis börja i borgarskolans naturvetenskaps program, jag fick det preminilära beskedet att jag ska börja i borgar men har inte fått det riktiga beslutet ännu. Jag önskar verkligen att få kunna börja i borgar och längtar efter att få lära mig om programet redan nu. Jag har två frågor till er, det ena är hur jag på bästa sätt kan förberedda mig inför första läsåret? Jag vill verkligen vara förberred och undrar hur jag kan göra det, ni kan exempelvis säga åt mig vad för ämne vi ska börja med så jag kan läsa inför det redan nu. Den andra frågan är att jag ska nämligen resa nu i sommar, från den 20:e Juli till den 23:e Augusti. Som ni ser så kommer jag missa de första dagarna å jag är verkligen ledsen för det men jag vill inte förlora min plats så jag undrar hur jag ska göra? Hur kan jag behålla min plats? Tacksam för svar! Tack och hej från mig!


Borgarskolan
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information