Stella, Naturprogrammet

Huddingegymnasiet

Stella naturprogrammet

Stella går på Naturvetenskapsprogrammet

Vad är det bästa med ditt program?

- Det bästa med mitt program är att man får forska väldigt mycket. Man får lära sig mycket om hur omvärlden fungerar och varför den fungerar som den gör, sådant som man kanske inte tänkt på tidigare.

Är det något speciellt med din utbildning som varit extra roligt?

- Labbarna skulle jag säga. Vi får laborera om det mesta och labbarna vi gör är både intressanta och roliga att utföra.

Hur är lärarna på HGY?

- Lärarna är strukturerade och har en bra kommunikation med eleverna. Många lärare känns som ens kompisar som man kan prata med om i princip vad som helst.

Vad är det för stämning på skolan?

- Stämningen på skolan är väldigt positiv tycker jag. Eleverna har en bra samhörighet och man hör alltid folk som skrattar.

Kan du rekommendera HGY och varför?

- Ja, jag kan absolut rekommendera HGY! Det är en väldigt fin och fräsch skola med trevligt folk, bra lärare och inte minst, den goda frukosten!

Läs mer om Naturvetenskapsprogrammet, Naturvetenskap

Ta kontakt med skolan

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill bli kontaktad av Huddingegymnasiet.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämapas.