i Oxford (+ 3 orter)
Få mer information om skolan 👍

Studera gymnasiet utomlands med EF Academy

EF Academy – International Boarding Schools är privata gymnasieskolor där du studerar tillsammans med studenter från hela världen. EF Academy erbjuder elever mellan 14-19 år en utbildning i världsklass. Du kan välja att läsa: International Baccalaureate (IB), A-levels och High School i antingen USA eller Storbritannien. En hög andel av EF Academys studenter accepteras till topprankade universitet runtom i världen och du kan välja att studera på Campus som passar just dig:

• New York, USA

• Oxford, England

• Pasadena, USA

Att studera med EF Academy gör att du växer som person samtidigt som du utvecklar de kunskaper som behövs för att lyckas i en globaliserad värld.

Är du intresserad och vill veta mer om EF Academy, vänligen fyll i en intresseanmälan nedan.

Utbildningar - EF Academy

Utlandsstudier Ort Recensioner
EF Academy i Kalifornien Kalifornien
EF Academy i New York New York
EF Academy i Oxford Oxford

Beställ gratis broschyr från EF Academy

Fyll i formuläret för att beställa en gratis broschyr från EF Academy:

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämapas.

Kontaktuppgifter till EF Academy huvudkontor

Cotuit Hall, Pullens Ln
OX3 0DA Oxford

Recensioner

Snittbetyg: 4,8

Baseras på 6 recensioner
Skriv en recension
Jennifer Scott
06 mar 2019
Time of my life

Jag fick vänner för livet och mina lärare var SÅÅ bra!

Frida
06 mar 2019
EF Acadamy New York

Att studera i New York var verkligen en dream come true. Jag fick vänner från hela världen och lärarna fanns alltid där för mig nrä jag behövde hjälp. Nästa år är planen att bör...

Visa hela
Sara
04 mar 2019
Bra utbildning med internationella studenter

Superbra utbildning och riktigt kul att bo med internationella studenter!

Sponsrad