CSUSA - College Scholarships USA

i Södertälje (+ 2 orter)
Få mer information om skolan 👍

Om skolan

CSUSA

CSUSA - VÅR RESA

Vår resa började från våra studenthem 2007. Vi har kommit långt sedan dess. Vi bygger ett enormt nätverk av framgångsrika studentidrottare och skapar vägar bortom college. Men det börjar med att hitta rätt skola och idrottslag. Se varför vi hjälper idrottsstudenter till college i USA med ett stipendium.

På CSUSA är vi experter på regelverket i collegedivisionerna, utvärdering av stipendiemöjligheter for ungdomarna, skolansökningsprocessen, visumprocessen och resten av det omfattande pappersarbetet, Vi har ett stort nätverk i USA och har hjälpt idrottare till skolor i 48 olika stater.

Se om du har vad som krävs för att studera och idrotta på college i USA med stipendium! Nästa steg är att fylla i vår Kostnadsfria Intresseanmälan så vi kan utvärdera dina möjligheter. Det tar bara två minuter och är helt utan skyldigheter.

We help driven people Pursue Ambition

Golfstipendium

Friidrottstipendium

Tennisstipendium

Idrottsstipendier

Är du intresserad och vill veta mer om CSUSA - College Scholarships USA, vänligen fyll i en intresseanmälan nedan. Visa alla utbildningar på CSUSA - College Scholarships USA

Utlandsstudier Ort Recensioner
Amerikanska sporter USA
Andra idrotter USA
Fotbollsstipendium USA
Friidrottsstipendium USA
Golfstipendium Flera orter (2)
Simstipendier USA
Tennisstipendium USA
  • = Riksintag

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill bli kontaktad av CSUSA - College Scholarships USA.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämapas.

Hitta till skolan

CSUSA - College Scholarships USA