Media, med andra alternativ i framtiden..? - Forum

2009-12-20 21:15   Mollie
Jag går nu i nian, och det är dags att välja. Skulle vilja gå ett mediaprogram, men som ger någonting. Har funderat på IT-Media på John Bauer, men kan ju varken plugga Franska eller hög matte, (som jag vill). Därför har jag nu börjat tänka på Vägga, Samhälle inriktning Media. Men jag undrar, om man får samma möjligheter fastän man går Samhälle? Jag vill ju hålla mig till media, men samtidigt få de där bra ämnena. Hjälp?

RE: Media, med andra alternativ i framtiden..?
2010-01-02 13:28   Harriett
Vi har öppet igen från den 11 januari, sänd mig din mailadress så vidarebefodrar jag din fråga till våra SYV. Om du inte vill det så kan du maila någon av dem direkt, deras mailadresser får du via vår hemsida: www.vaggaskolan.karlshamn.se Där finns även mer information om varje program. Ansvarig för SP är Ulf Andersson - du kan maila honom direkt om du vill veta mer! Mailadresser till SYV: ingrid.hagberghake@ut.karlshamn.se birger.frick@utb.karlshamn.se per.hergart@utb.karlshamn.se Till Ulf: ulf.andersson@utb.karlshamn.se Välkommen med dina frågor och besök oss gärna! //harriett, informatör på Vägga Gymnasiskola i Karlshamn

Vägga gymnasieskola
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information