läs detta? - Forum

2012-12-11 21:05   idq

Hej! Jag heter idq och jag har skrivit här förr. Problemet är bara det att man aldrig får något svar. Visst man kan få ett meningslöst svar från en okänd person som inte hjälper ett piss. Så varför inte förbättra sidan på något sätt? Så fler blir intresserade så man kam få fler svar av olika personer å alla deras olika åsikter, eller någon form av syv, som jag tror att ni redan har även om den inye funkar eftersom man aldrig får svar. Någon som håller mer mig? Eller juste ingen läser det här, tack för mig


RE: läs detta?
2012-12-13 09:55   Madeleine på Gymnasium.se

Hej idq och tack för ditt inlägg!

Det är tråkigt att höra att du inte fått svar på dina frågor i vårt forum på Gymnasium.se. Vi godkänner dagligen foruminlägg på sajten och ser då även de svar som inkommer. Generellt är det så att de frågor som ställs direkt till en skola (längst ned på varje skolpresentation finns en forumfunktion där ansvarig på skolan mottar ett epostmeddelande om att ett foruminlägg gjorts på skolans presentation) tenderar att ge fler svar. Vi har även flera aktiva SYV:ar som regelbundet besöker vår sajt och svarar på frågor i olika forumtrådar. Däremot jobbar inte vi på Gymnasium.se aktivt med att besvara foruminlägg då det är tänkt att vara en tillgång och funktion för användarna där de själva kan diskutera.

Jag vill även tipsa om att vi har en frågor-och svarfunktion där du kan läsa andras frågor och våra svar på dem. Här kan du också själv ställa frågor och få svar från någon av oss informatörer på Gymnasium.se. Vi för ständigt diskussioner om hur vi kan utveckla våra funktioner på sajten och vi tar tacksamt emot förslag. Utifrån resultaten i en användarundersökning vi genomförde under sommaren har vi exempelvis under hösten bland annat tillfört antagningskanslier, intagningspoäng och ansökningskoder som numera finns presenterade på en stor del av utbildningarna på sajten.

Har du fler idéer eller synpunkter är du välkommen att höra av dig till mig här i forumet eller via e-post (madeleine.magnusson@gymnasium.se).

Ha en fortsatt trevlig dag!

Vänliga hälsningar, Madeleine


Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information