hjälp mejj - Forum

2011-10-25 21:13   ida

hejj jag behöver hjälp med att välja bra gymnasium. Jag går i 7:an HJÄLPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xd

RE: hjälp mejj
2011-11-04 11:42   Adde

Tja!

Jag behöver också hjälp, har ingen aning vilket program jag ska välja.. Vad är du intresserad av? Jag har gjort utbildningstestet här på sidan och jag blev diesel doris och då ska man gå fordon- och transport. Jag är intresserad av bilar men jag tror det är bäst att välja något så att jag kan plugga vidare sen.. jag vet inte hur jag ska göra.

2012-01-12 21:05   E98

Hej precis som du Ida så går jag i 7:an och vill gärna hitta ett bra gymnasium! Är sugen på något inom internationell ekonomi men vet inte vilka skolor som är bra! Ska följa den här tråden för att förhoppningsvis få ett par bra tips! :)

2012-01-13 09:00   gabby

tja

jag går i åttan och har tänkt på turism, det är för att jag vill arbeta i en reception på ett hotell. helst utomlands.

jag är lite rädd för att det är ett yrkesprogram. man kanske vill plugga vidare någongång..

tips?

2012-01-18 15:13   elicia

Man kan läsa till några kurser för att få högskoleförberedande betyg. Så det kan du alltid göra! :)

Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av

Gör en intresseanmälan

Skolan kontaktar dig med mer information

Medlemslogin