boende på gymnasieskolan - Forum

2009-01-23 18:54   jessica
hej... jag har många frågor till er. Jag heter jessica och undrade om när man bor i gymnasiet måste man dela rum med en annan person?... eller kan man bo själv =D får man ta med sig egna möbler som får plats i rummet? får man tappisera om? jag har också en iller (smådjur) får den bo med mig om jag bor i gymnasiet? jag hoppas att ni kan svara på mina frågor för jag är intresserad i detta gymnasiet... Jag bor tyvärr i lilla edet och orkar inte åka så långt varje dag...

RE: boende på gymnasieskolan
2009-01-27 15:07   Karin Carlsson, informationsansvarig Nuntorp
Hej! Vad kul att du funderar på Naturbruksprogrammet! Om dina frågor: Det finns både enkelrum och dubbelrum, med och utan toalett. Det är inte säkert att alla kan få enkelrum i början och man får vara beredd på att dela rum i början. Rummen är möblerade. Det går inte att ta med sig egna möbler eller tapetsera, men givetvis får du sätta upp egna gardiner, möblera om och göra det hemtrevligt. Det går heller inte att ta med sig husdjur. Det var många inte.... men vi har ett väldigt mysigt internat och rummen är trevliga. Eleverna trivs! Du är varmt välkommen att börja hos oss! Titta på hemsidan, där finns lite info om boendet. www.naturbruk.nu/nuntorp Kontakta mig om du vill ha med information. Karin Carlsson Informationsansvarig Naturbruksgymnasiet Nuntorp 0521-282854 karin.g.carlsson@vgregion.se

RE: boende på gymnasieskolan
2009-01-28 18:46   Jessica
hej... det var synd att man inte få ha med sig husdjur. så jag kan tyvär inte då ta detta gymnasiet.. Men tack ändå //Jessica

Naturbruksskolan Nuntorp
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information