Intagningspoäng - Forum

2008-10-16 14:54   Cornelia Sagström
Hej, jag heter Cornelia och jag går på högstadiet i Enköping. Jag undrar vad det är för intagningspoänd på Jälla? dom åren som varit. Och om det är många som söker till Jälla? Skulle vilja ha lite mer information om djur/häst linjerna på Jälla. Svara gärna. Tack i förhand Cornelia Sagström

RE: Intagningspoäng
2008-11-18 20:44   Jossan
Det brukar vara väldigt låga poäng för att komma in, när jag sökte var det 30p fast det borde varit mer för djurvårds inrikningen (klassen består av 40 personer, fast det bara bör vara max 30). Nästan alla som söker kommer in. Jag började i höstas på djurvårds inrikningen och jag tycker att den är jätte bra. Bra lärare osv, man lär sig saker som man är intresserad av och då blir det roligare. x) Det är svårt att skriva info, jag har ju inte gått alla åren än. Men det står mycket info på Jällas hemsida (jallaskolan.se). Men bäst är ju att göra ett besök, så man ser hur det ser ut. //Josefin --- du skrev: Hej, jag heter Cornelia och jag går på högstadiet i Enköping. Jag undrar vad det är för intagningspoänd på Jälla? dom åren som varit. Och om det är många som söker till Jälla? Skulle vilja ha lite mer information om djur/häst linjerna på Jälla. Svara gärna. Tack i förhand Cornelia Sagström

Uppsala yrkesgymnasium Jälla
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information