Öppet hus - Forum

2008-11-02 22:46   Daniel Hagstedt
Hej jag går i en nionde klass på nya påvelundsskolan och hade tänkt mig att söka till natur linjen på hvitfeldtska men skulle gärna vilja gå och kolla in skolan innan jag gör det. Jag har letat men kan inte hitta vilket datum det är som ni har öppet hus. Så det jag undrar är alltså vilket/vilka datum som ni har öppet hus och när det börjar. Mvh: Daniel Hagstedt nya påvelundsskolan 9K

RE: Öppet hus
2008-11-03 09:52   Mikael O Karlsson
post Hvitfeldtska gymnasiet har Öppet Hus Lördag 29 nov kl 10.00 Torsdag 4 dec kl 18.00 Tisdag 20 jan kl 18.00 Ni får träffa elever, personal och skolledare Välkomna Mikael O Karlsson Verksamhetschef

RE: Öppet hus
2009-04-15 11:03   amanda falk
hej jag hade tänkt göra omval till hvitfedtska men undrar om ni har något öppethus eller annat tillfälle att besöka skolan ? mvh amanda falk

RE: Öppet hus
2009-04-16 18:33   mikael.o.karlsson
Hej Vi har inget mer öppet hus, men du kan komma och besöka oss på Hvitfeldtskadagen 29 april. Då händer mycket här och du kan se många avvåra aktiviteter. Om du skriver ett mail till mig (mikael.o.karlsson@educ.goteborg.se) och vilket program du är intresserad av kan jag försöka ha en elev eller lärare som möter dig i skolans expedition. Hälsn Mikael O Karlsson

Hvitfeldtska gymnasiet
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information