Utbyte i Australien - Forum

2016-04-07 05:07   Annica

Min 17 ariga dotter Amanda skulle vilja bo och plugga i Sverige ett tag och vi soker en flicka i liknande alder att gora ett utbyte med. Alltsa vi tar hand om din dotter har i Australien (Perth) och ni tar hand om varan hos er i Sverige! Amanda ar fardig med high school i oktober i ar och kan borja med utbytet nar som helst efter. Hon ar svensk medborgare genom fodsel men har aldrig bott i Sverige och kan inte svenska. Min man ar engelsk och vi talar bara engelska i varan familj - Amanda har en syster som ar 16. Om ni ar intresserad, hor av er till Annica pa aodina@yahoo.com


RE: Utbyte i Australien
2017-08-29 21:18   Natalie Sandell

Hej! Jag är 16 år i september och har alltid drömt om att få komma till Australien och studera. Jag och mina föräldrar har kollat på sidor som STS som erbjuder att studera utomlands. Men min familj har inte över 100.000 att ge mig det trots fen upplevelse och erfarenhet och allt positivt man får utöver det. Jag har en mamma och pappa en storebror som är 21 i år och en tvillingsyster. Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag hade blivit om detta hade hänt, min största dröm hade verkligen gått i uppfyllelse, jag hade velat se allt vackert med Australien och surfa jag spelar även fotboll. Detta är förmodligen färsent men skriv gärna tillbaka iaf. Med vänlig hälsning, Natalie Sandell :))


Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information