Hur mycket kostar det - Forum

2019-11-20 13:24   Lukas Eugene Åberg

Jag är en elev som går på en skola i Borlänge. Dem recensioner jag har läst och hört, har alla varit bra. Att de har blandat fritid med studier, och haft en bra tid. vad jag undrar är hur mycket det kommer att kosta för att kunna bidra till den här utbildningen. det är nämligen så att jag är en halv-amerikanare, och har släkt i USA. jag tyckte utbildningen såg ganska intressant ut, att kunna studera i USA, vara med mina kusiner och fokusera på basketboll. Vi alla vet att basket är inte den största sporten i Sverige, därför vill jag bli bättre på det där, och kanske t.o.m. få chans att gå på College där. Mina släktingar bor i Florida och har ganska nära till skolan där. då för att minimera på kostnaderna (om jag får ens bli godtagen till den här utbildningen) och bo med de. Just nu går jag i 8:an på min skola, och mina betyg är riktigt bra. mitt snittbetyg ligger nog på ett C eller B. En till sak också, jag och min kompis är riktigt bra på Engelska och skulle kunna passa in på direkten. Snälla hör av er så snart som möjligt. Tack.


RE: Hur mycket kostar det
2019-11-21 15:29   Petra Öster

Hej,

Vad roligt att du har hittat en utbildning du är intresserad av! Tyvärr så kan jag inte svara på dina frågor utan du måste höra av dig direkt till skolan det handlar om. Om du går till sidan där du läste om utbildningen borde du kunna hitta kontaktuppgifter där.

Lycka till! /Petra,SYV


Go to the US
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av


Gör en intresseanmälan


Skolan kontaktar dig med mer information