Hur är skolan? - Forum

2013-06-16 15:32   Annie

Jag har hört mycket dåligt om skolan, och jag har lite panik inför hösten då jag antagligen kommer börja där. Hur är skolan, är det lätt att få vänner? Jag kommer gå Humanistiska inr kultur så om det är någon annan som ska börja där får gärna ta och skriva till mig! Ingen av mina kompisar kommer börja på Cyber förutom min bror som kommer börja där fast på estet..

RE: Hur är skolan?
2013-08-01 14:56   Martin Lindholm

Hej Annie, Tveka inte att kontakta oss om du har frågor eller liknande inför skolstarten. Fullständig kontaktlista finns på skolans hemsida, http://www.stockholm.cybergymnasiet.se/kontakt/personal/ Bästa hälsningar, och fortsatt glad sommar! Martin Lindholm

RE: Hur är skolan?
2014-05-01 17:18   Awesomeeee

Hej!
Jag ska troligtvis börja där och gå beteendevetenskap. Det jag hört som är dåligt är att eleverna inte satsar så mycket. Men det spelar ju ingen roll för mig, det är ju isåfall bra så det är lättare att få bra betyg! ;) Jag har hört att det är väldigt blandat bland eleverna och att det finns alla typer av människor. Så jag tror nog det är lätt att få vänner där! Sen är det ju en stor skola, bland 750 elever finns det nog några som är nice skulle jag tro. ;) Jag är i alla fall jätte social och trevlig och jag ska ju börja där såå.. Det är ju också väldigt många olika linjer där så då är det ju alla typer av människor. Och så ligger det ju i stan. Det är ju nice! Och sen vill jag också säga att jag har väldigt bra betyg och ändå tänker jag börja där. Jag tycker det verkar som en bra skola. :) Det enda som jag tycker är dåligt är att man inte får äta mat på restauranger. Som man får i Värmdö gymnasium. Funderade på att börja där, men tycker att alla verkar vara likadana där och det är ju hur trist som helst när alla är lika och det är mainstream. Så där vill jag inte börja. Bättre att det är massa olika typer av människor. Om det är dåligt sen är det ju bara och byta. sånt löser sig alltid med rätt inställning! :)

Cybergymnasiet Stockholm
Så funkar det

Hitta en gymnasieskola du är intresserad av

Gör en intresseanmälan

Skolan kontaktar dig med mer information

Medlemslogin