Vi rekommenderar! 😍

Recensioner

Elev

Jag går i tvåan på Arena Akademi, och vill börja med att säga att detta var en av de bästa besluten jag tagit. Efter att ledningen byttes så har mycket ändrats i vår skola, med andra ord förändringar och framsteg efter ledningsbytet. Vi har lärare som bryr sig om våra åsikter, min mentor är en av Stockholms bästa mentorer. Hon bryr sig så mycket...

Visa hela
Edwin

Jag tycker om att gå i skrivande på kulturama. Jag hade önskat att vi hade fler element kring just skrivande då vi i nuläget har mycket som kretsar kring annat estetiskt. Men jag vet att vi kommer ha fler skrivande kurser i tvåan. I övrigt så tycker jag att det är en bra och bred utbildning.

Jamal Assaad

Skolan är väldigt mysigt att vara i, även om man inte har lektion så är det väldigt skönt att bara sitta och snacka med kompisar. Alla lärare är väldigt snälla också, de hjälper alltid om du frågar. Skolan försöker alltid utvecklas och jag tycker att de har gjort ett bra jobb så länge.

Hitta ditt gymnasium!

På gymnasium.se har vi samlat information om alla Sveriges gymnasieskolor och mängder av matnyttig information inför gymnasievalet samt mycket mer – allt för att göra gymnasievalet lättare!

Öppet hus-kalender
april 2024
mån
tis