Vi rekommenderar! 😍

Recensioner

Guuled Mohamed

Den här skolan, även om den är liten till sin storlek, är verkligen enastående när det kommer till tillgångar och resurser. Trots att den inte är stor i fysiskt utrymme, så är den enorm när det kommer till att erbjuda eleverna en rik och stimulerande miljö för lärande och tillväxt. Det finns en överflöd av resurser här, från moderna tekniska ...

Visa hela
Elev SRG23

Mycket utevistelse under skoltid, överlag bra lärare. Mycket fika!! Stort +

FD elev

Tre år med glädje och gemenskap Älskade skolan och trivdes jätte bra med blandningen av det teoretiska och praktiskt med hästarna. Lärarna är hjälpsamma och ville att vi skulle lyckas. Skolhästarna är fina och det finns många olika typer så jag hittade min favorit. Längtar tillbaka till alla vänner på skolan :)

Hitta ditt gymnasium!

På gymnasium.se har vi samlat information om alla Sveriges gymnasieskolor och mängder av matnyttig information inför gymnasievalet samt mycket mer – allt för att göra gymnasievalet lättare!

Öppet hus-kalender
april 2024
mån
tis